tiistai 2. syyskuuta 2014

Paddy and the Rats - Drunken Sailor






Tämä on tän päivän biisi. Ehdottomasti. Välillä on kiva heittää aivot narikkaan, ja olla vaan. Vähät välittää mun ongelmista. Tänään heräsin joskus ysiltä, ihana kultani oli jo lähtenyt aikaisin töihin, kyllä mulle aina sitäkin ikävä joka päivä, vaikka aina iltaisin nähdään. Mulla siis tänään vapaapäivä, tänään ajattelin pikkuisen juopotella, pitäähän sitä välillä. Aikaisemmin meni aika lujaa, saatoin bilettää koko ajan, arkisinkin. Koulu siitä kyllä kärsi. Mutta jeps, nykyään olen muuten koulutukseltani kokki, ja merkonomin paperit mulla oli aikasemmin jo. Ja lukio käyty. Kaiklkea sitä on tullut sitten tehtyä. Hassua, että mulla on kokin paperit, kun kärsin tästä syömishäiriöstä, mutta eikös se ole aika yleinen, että kummiskin rakastaa tehdä safkaa yms. Nojaa, en mä kyllä usko, että tulen koskaan tekemään kokin hommia. Nykyään oon duunissa varastossa. Kuorman purkua yms. Oon ihan onnellinen. Mutta tänään on ihana vapaapäivä. Pullo vinkkua, ja hyviä sarjoja.<3 br=""> Ruokavaliojutuista sen verran vielä, että varmaan silloin kun tätä blogia enemmän päivitin, niin olin varmaan sekasyöjä. Mutta kun kävin sitä kokkikoulua, niin jotenkin musta alkoi yhä enemmän tulla kasvissyöjä. Nykyään syön oikeastaan pelkkää kasvisruokaa, joskus tonnikalaa tai muuta kalaa, mutta kanaakaan en ole puoleen vuoteen ainakaan syönyt. Töissä ehkä joskus. Ei vaan tee enää mieli,. ainakaan punaista lihaa. Sitä en olekaan muuten syönyt varmaan viiteen vuoteen. Kana oli joskus mun suosikki, mutta ei, kyllä siitäkin pystyy luopumaan aika hyvin. Tällä hetkellä tunnen, että rakastan elämää, vaikka syömishäiriö onkin päällä taas. Tänään ei ainakaan suruilla, fiilis on katossa.
Mutta joo, nyt kutsuu Kallio, eli Moroo!

Kirjoittelen taas kun juttua keksii. Voimia kaikille!

PS. äsken huomasin, et blogger oli jotai ihmeellistä paskaa laittanu tähän mun päivitykseen, ihan ku joku linkki ois postautunu tohon mun tekstin väliin, heh mutta nyt vasta huomasin sen. Klo 22 siis. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti